ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: رحمانی، تیمور
ناشر: صنعت نساجی و پوشاک
... ادامه
سال:1396
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: الصندوق الوطني للتأمين على البطالة ؛ المؤسسات الصغيرة و المتوسطة ؛ الوكالة الوطنية لتسيير القرض المصغر ؛ الوكالة الوطنية لدعم وترقية المقاولاتية
نویسندگان: رحماني, يمينة
ناشر: RED (مجلة أبحاث ودراسات التنمية - Revue Recherches et Etudes en Développement -)
تهدف هذه الورقة البحثية إلى تسليط الضوء على آليات الدعم الاجتماعي للمقاولاتية في الج ا زئر ودورها في حركية تأسيس المؤسسات الصغيرة والمتوسطة في الج ا زئر، بالإضافة إلى تحديد دورها في استحداث مناصب عمل جديدة. هذه الآليات والمتمثلة في الوكالة الوطنية لدعم وتنمية المقاولاتية، الصندوق الوطني للتأمين على ... ادامه
سال:1444
کلیدواژه: تجربه مشتری ؛ رضایت مشتری ؛ شعف مشتری ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: رحمانی ، محمود
ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ا... ادامه
سال:1398
کلیدواژه: اعتبارات خرد ؛ مسکن روستایی
نویسندگان: رحمانی فضلی، عبدالرضا ؛ کاویانی، یونس
ناشر: جغرافیا
در چند دهه گذشته ارایه خدمات مالی خرد به عنوان یک راه حل مؤثر جهت افزایش توانمندی روستاییان شناخته شده است و با درجات مختلفی از کارایی توسط کشورها مورد استفاده قرار گرفته است. (مافی، 20:1384) موفقیت هایی که توسط اجرای این برنامه به دست آمده است سبب تخصصی شدن نظام اعتبارات خرد شده است، بطوریکه سازمان... ادامه
سال:1388
کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ رضایت شغلی ؛ رضایت مشتری ؛ شعب قرض الحسنه ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: کاظمی ، نقی ؛ رحمانی ، منانه ؛ هاشمی ، سیده زینب ؛ نوازنده ،عاطفه
ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نه... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: زنان و خانواده ؛ لایحه بودجه 1400
نویسندگان: باجلان، اکرم ؛ رحمانی پور، ریحانه ؛ نوده فراهانی، اسماعیل ؛ فیاضی، مسعود
ناشر: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
مجموع اعتبارات پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1400 که مستقیماً حوزه زنان و خانواده را دربرمی گیرد ذیل دستگاه های سیاستگذار و اجرایی اصلی, ردیف های پراکنده در دستگاه های اجرایی و ردیف های متفرقه تنظیم شده 37.144.535 میلیون ریال (معادل 3700 میلیارد تومان) است که نسبت به قانون بودجه سال 1399, با 61 در... ادامه
سال:1399
دسته بندی